Monday, August 3, 2009

AkAn kePutraJaya..

Uikss..hihih...
JAri ni dah menggatal nk menaip blog jer..
Geram tul..tgh bizi wat keje..
Nk menaip gak..
Adoiyai...
Tajuk pe ni aku taip..??!!
actually.. nti aku xdpt tgk blog korang
dlm 3 ari ni mulai Rabu hingga Jumaat..
Coz akan kePutrajaya..
Pada sok petang..
ade kursus pasal aku mnta keje baru..
Di Melaka International Trade Centre / MITC..
Harap2 dpt la kerje tu..
Doa2 kan lah....

Ape2 pun...
nanti aku mesti rindu giler2 kat ank aku..
uwaaa....dah la xpenah tggal kan dia..




















p/s :pic time 3 bulan..wuwuwu..

4 comments:

  1. abes tu haikal dok ngan sape selama 3 ari ni...ngn abahnye jer ke..?
    alala cedihnyer..

    ReplyDelete
  2. mama lieyna:tggal ngn nenek dia..lg pun xbnyak ragam..bg susu tido,main..ayah dia??xde mknenyer..silap2 ayahnye pun xtgk haikal..duk tampin umh mak dia..xleh harap..wuwuwu..

    ReplyDelete
  3. hoh..skang keje kat mane? melaka ke?comel btol haikal..

    ReplyDelete
  4. suziey : skang keje kat melaka..projek petronas..tp contract la..nk cr keje permanent..

    ReplyDelete