Wednesday, April 21, 2010

. : PeRGi JuA : .

Dah lme xupdate blog ni..
So amik kesempatan jap la..
Sementara haikal tido..
Kalo dia dah bgun memang xleh usik
lappy ni..ade je jari dia pun
sibuk nk menaip sekali..

Khamis lepas barsamaan ari
Melaka bersejarah...
Atok aku telah pergi mengadap ilahi..
pada pukul 4pagi...
aku xsempat lihat atok semasa
dia sakit coz aku tiada kereta..
Aku dapat pngilan dr abg aku
kul 4pagi tu...aku tekejut xsangka
bile abg aku kol bgtau atok dah xda...

Nasib baik aku sedar n terus angkat telefon..
coz henfon aku silent..xdengar..
bnyak kali juga miskol dr diorg..
aku trus bersiap tuk begegas pulang
ke batu pahat..
Cik hubby tepakse meminjam kerete
kawannya...
susah kan kalo xde transport ni...

Akhir aku sempat tibe dikanpung...
sempat melihat mayat dimandikan..
dpt juge aku mencium atok..

ni la pic akhir arwah atok sebelum pergi..


Pada Isnin baru2 ini pula...
aku pulang ke Ulu yam...
kg suami ku pula..
kerana..nenek dia pula..
telah pergi mengadap ilahi...

aku doa kan semoga roh merke
dicucuri rahmat..
dan ditempatkn dikalangan
org2 yg beriman...amin...



Friday, April 9, 2010

. : XdiAm WaLAu SemiNit :

Uiksss.....
i,m back....
sementara hekal tido ni..
wat blog jap la...bosan....
igt nk masak...tp mak mentua
dah masak kan plak...hihihih...

kembali ke tittle di atas...
huahuahuaa...
Hekal skang ni makin besar..
So...semakin noty u know...
Duk umah 2bulan lebih ni...
ari2 beperang ng n dia...
sabar jela kannn...
kadang2 bile xtahan...
babap kan jer.....

pe2..layan je la video dia ni..
agak lasak yer....

video

Sunday, April 4, 2010

. : SkoDenG Jap : ;

Salam...
Lamenyer aku xjenguk blog aku
ngn blog kawan2 aku ni..
indu lak nk berblogging...
hehehee...

Sambil layan ABP...intai2 jap
blog kawan2 ni..
Aku dah nk 2minggu kt umah
mentua ni...
Tunggu kete siap..xsiap2..
xkeje ni..duk umah makn tido je la...
tp tula...xgumuk2 laaaa....
Haaaiihh...

Okla..nti sambung lagi...
Haikal dah stanby nak kaco ni..

Adiiooosss.....