Saturday, May 4, 2013

LELAKI MANJA OR GEDIK??


Takleh blah..takleh blah..takleh blah.. FULLSTOP!!! Dengar hot fm pagi semalam? isu lelaki manje.. auwwwww... sebut betul-betul...M.A.N.J.A. geli geli geli... hahahaha....

apa kes lelaki nie? makan pon mak ngan akak-akak dia yang suap?? huahahah.... cpt imagine sekarang... rasa nak lempang-lempang jer.. ko tu lelaki okeh.. apa hal nak suap-suap nie? OKU pon aku respect boleh makan suap sendiri... aishhhhh.... sungguh tidak in the list betul lah lelaki mcm nie...

manja ni ada 2 jenis... meh aku huraikan sket...

MANJA MENGADA RASA MACAM ELOK DILEMPANGKAN AJER...

- Haaa ni lah jantan yang aku citer tu.. makan nak bersuap.. ngan mak plak tu.. kalau dengan gelpren ke bini ke manis gak ler ditengok.. eh tapi manis ditengok kalau dirumah takde orang lain.. kalau kat public.. aku macam nak muntah darah nengok! hahah.. aku takpe.. sebab aku paksa Pak Radie suap aku kat public kalau tangan aku penuh pegang anak lagi.. pegang botol susu lagi.. kalau tangan aku tiga, konpem aku suap sendiri ;)

- Jalan nak pegang-pegang... tak pegang kang merajuk... PERGHHHHHHHHHHH... merajuk? ada ke istilah jadi lelaki kene merajuk-merajuk nie? huiii haiii.. mak memang tak leh blah lah type-type jantan merajuk nie.. sesikit merajuk..sesikit merajuk.. ko penyakit ke haper ni? aku yang pompuan ni pon.. tak penah ko nak tengok merajuk.. ko jantan ada hati nak merajuk.. ingat kiut ke jantan merajuk?

- Sesikit nak jealous.. sesikit jealous... haaa ni kategori mengada lah nie.. kalau mengada tu kira kategori manjalah... eiiii rimas rimas rimassssss... jealous sesikit dah ler.. ni awek/bini ko keluar ngan kawan pompuan pon jealous.. bini balik lambat 5 minit pon jealous... awek ko pakai cun skit pon sibuk tanye kenapa?? kenapa u pakai lawa-lawa? ada jantan lain yeh? nak suruh lelaki pandang yeh? HOIIIIIIIIIIIIIIIII.... orang tu nak melawa pon ko nak bising-bising jeles tak tentu pasal.. kang dia keluar pakai baju mcm kain buruk ko nak?

- jantan kuat nangis... alahaiiiiiiiiiiiii bang.. jangan lah nangis bang... ni i ada ni.. meh i lap air mata u... sian kat you... hakkkptuiiihhhhhhhhhh! hahahahaha.. ni apa kes nie.. sesikit nangis.. sesikit nangis... tak call pon nak nangis.. call lambat pon nak nangis... tak masak pon nak nangis.. lapar pon nangis... ya ampun.... eiiishhh ko jangan memain.. konpem ada lelaki yang kuat nangis.. macam syahdu jerlah hati dia... cepat terusik gitew... ooohh kalau lelaki mcm ni kawin ngan aku.. aku rasa... memang melalak jerlah keje dia dpt bini mcm nie..hahahahhaha....

- EMO.. sesikit emo.. sesikit emo.. ko tak belai-belai pon nak emo... erghhhh.. emo ngan merajuk ni dia lain sikit.. emo ni sensitip... ko tatau apa punca pon tetiba dah terpeleot... hihihiii.. oloo looo loooooooo meh sini meh.. aku lempang kan sikit bagi sedooooooo sikit...

HAHAHAHAHA..SEKIAN! WASALAM..NGEEE.. ^_^


2 comments:

  1. Hellooo.. waa lama tak jngok sini.. aktif le balik blogging yeeh.. mana haikal ni:-)

    *lelaki rasanya time cintan cintun ada la kot yg manja lebih2 ni, dh kawen, herm.. ada jgk ke yg rajin melayan manjanya tuh..ngee..

    ReplyDelete
  2. heheh.. nti kite masuk kan cite pasal ekal ea..

    *ponengla layan owg llki mnje2 nih..rase nk lempang je..wakakak..

    ReplyDelete