Tuesday, June 30, 2009

HaIkal Cube TuK TiaRap

Ari sebelum Haikal demam..
Time malam aku mmg salu duk lepak kat umah mak aku..
Biase la..laki aku lik mlm..
Jd lepak umah mak dlu..
Tgah2 lepak tu..
Aku tgk je haikal ape dia wat..
Aku jrg pegang dia..
Salu nenek dia je yang rajin ulik dia..
Tgh dia duk golek2,main sorg..
Aku tgk dia cube tuk tiarap..
Tp xbleh..
Bile dah xbleh tu..apelagi..
Mula la dia naik hangin..menjerit2..
Minta tolong la tu..Huhuhuh..
Sape nk tlg tah..aku wat xtau jer..
Biarkan dia tiarap sendiri..
Tp kecian gak..penat je aku tgk dia nk tiarap tu..
huhuhuhu...


Sempat gak lak aku snap 2 gambar dia..hihihi










Tgkla,sampai kuar dari tilam
ni ha..wuwu..










haikal2..bengis je muka nk
tiarap xpat..hhuhu

3 comments:

  1. haikal dh bape usianyer ek... haidar dl..try nk niarap ms 2 bln lg, pas niarap ms usia 2bln 2mggu..skrg ni 3 bln, pntg letak terus niarap...

    ReplyDelete
  2. mamalieyna : haikal baru nk masuk 4bulan..dia lambat la nk tiarap..bahu ngn kepala dia cam berat nak angkat..bontot je lepas..hihihi..

    ReplyDelete